عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

ناچیزی

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ب.ظ


یک ترفند جدید یاد گرفتم برای زیاد کردن آرامشم و اون هم کم کردن خود بزرگ بینی مه. با خودم تکرار میکنم که هیچی نیستم و همه آدم های اطرافم از من بهتر و بزرگ ترند و هرچه بگویند درست است. دارم تلاش میکنم هر کاری که میکنم را کوچک جلو بدهم. دارم تلاش میکنم خودم را نادان، احمق و دست و پاچلفتی بدانم. اینجوری تحمل شکست های زندگی ام راحت تر میشود و مدام با خود نمیگویم من که انقدر توانایی دارم چرا باید کارم به اینجا برسد. درمانی مناسب برای درد های طولانی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴
رضوان ــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.