عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

.

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ

یک روز توی یادداشت های گوشیم نوشته بودم :"من آدم پشیمان شدنم بعد از وا دادنم پیش آدم ها"  حالا بعد از اینهمه دور ماندنم از آدم ها و حرف های معمولی حواسم جمعِ رازهای درونی ام شده. دارم مخفی ترین جزئیات سال های دور زندگیم را فاش می کنم و پشیمانم. دارم چیزهایی که سالها هیچ کس از زبانم نشنیده بازگو میکنم و پشیمانم... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
رضوان ــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.