عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

بیست و پنج سالگی

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

امشب بیست و پنج ساله خواهم شد. یک بیست و پنج ساله که به اندازه تمام روزهای زندگی اش غمگین است و به اندازه تمام روزهای پیش رویش ترسیده. کسی که دلتنگی امانش را بریده و دست و پابش را بسته. هیچ وقت باور نمی کردم که بیست و پنج سالگی ام انقدر خالی باشد. خالی از عشق، شادی، امید، زندگی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
رضوان ــ

نظرات  (۱)

۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۵۵ زین العابدین
تولدتون مبارک
حالا من خودم بدم میاد تولدمو کسی تبریک بگه اونم چی، من بگم امروز تولدمه اونم بگه خوب مبارک باشه ولی خوب من یه خواننده عادی عادی ام اینجا، اشکالی ندارم :)
جوون تر که بودم جاهل تر بودم یه بار به یکی از خوانندگانم کارت شارژ هدیه دادم بابت تولدش :)
پاسخ:
به عنوان یه خواننده عادی عادی هم خوشحالم کردین.
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.