عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

و باز هم پناه

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ق.ظ

اطراف من پر شده از آدم هایی که حق ندارم از خودخواهی هایشان ناراحت شوم. کسانی که بعد از هر ماجرایی قسمت آدم بده بودنِ داستان را به سمت من هول می دهند و تا زمانی که تمام و کمال از واکنش هایم بعد از خودخواهی هاشان عذر خواهی نکنم با من سرد می مانند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
رضوان ــ

نظرات  (۲)

۲۶ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۴۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من از دست این آدم ها به خودم پناه آورده ام . اما گویا آنها دست بردار نیستند
پاسخ:
نه نیستن. آدم باید به جزیره ها پناه ببره
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تو‌جزیره هم میان سراغمون 
باور کن
پاسخ:
چه میشه کرد :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.