عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

صرفا جهت خالی شدن مغز

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

بعضی وقتا از خودم بدم میاد. وقتایی که باعث میشم بقیه اذیت شن. وقتایی که باعث آزارشون میشم. من دلم نمیخواد بقیه رو اذیت کنم اما خیلیا هستن که بخاطر اخلاقای من اذیت میشن. کسانی که دوستم دارن رو بیشتر از همه اذیت میکنم. میخوام اونا خوشحال باشن و از خودم مایه میذارم اما باعث آزار خودم میشه و اونا میفهمن. قرار نیست کسی به خاطر از خود گذشتگی من ازم تشکر کنه ولی یه وقتایی مشخص میشه دارم نقش بازی میکنم و این وقتاس که آزاردهنده میشه برای افراد. وقتایی که عزت نفسمو زیرپا میذارم هم از همین وقتاس. بعد واقعا نمیدونم چی باید بگم. معذرت خواهی کنم؟ بخاطر چی؟ بخاطر خودم نبودن ها؟ باعث میشم آدم ها معذب شن از ارتباط با من. باعث میشم فکر کنن دارن من رو اذیت می کنن.

فقط دوست دارم یه جزیره داشته باشم. خودم باشم و خودم. اونجا شاید از کمبود انسان و همصحبت و عشق رنج ببرم اما حداقل بقیه از من در امانند.


+ گاهی هم خودم رو سرزنش میکنم که اگر میتونستم بهتر خودم نباشم کسی ناراحت نمیشد.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
رضوان ــ
.