عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

یک بار دیگر گفتم ممنون. من خانه می مانم

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ

دارم رکورد جدیدی می زنم. رکورد نرفتن. رکورد سکون و ثبات و مرداب زدگی. دارم رکورد کنسل کردن سفرها را می شکنم. دارم رکورد منتظر ماندن را به تنهایی جابه جا میکنم و اصلا کار سختی نیست. فقط کافی ست به اندازه ی کافی خسته باشی...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
رضوان ــ

نظرات  (۴)

رکورد! خوبه ...
خسته نباشی
یه پیشنهاد؛ در حین انجام این رکورد این مستند رو هم ببینید. جای دوری نمیره
پاسخ:
کدوم مستند؟
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۰۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کاملا می فهمم، خودم یه همچین وضعی دارم:(
پاسخ:
چرا؟
http://www.doctv.ir/programs/6457/%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%AE%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%86-10

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.