عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

یا

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ


آدم ترسویی هستم که به هر بن بستی که می رسم آرزو می کنم کاش اصلا آن راه را نرفته بودم که به دیوار برسم. مثلا وقتی رئیسم دعوایم میکند آرزو میکنم کاش هیچوقت به این شرکت نمی آمدم. وقتی توی درسهای دانشگاه کم می آورم با خودم می گویم کاش هیچوقت دانشگاه نمی رفتم.

یا اینکه کاش هیچ وقت با تو آشنا نمی شدم که دوستت داشته باشم.

یا اینکه کاش هیچ وقت به دنیا نمی آمدم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
رضوان ــ

نظرات  (۱)

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۷ زین العابدین
قسمت نظرات باز شد به سلامتی 
خوب این آرزوهایی که شما می کنین بی معنیه اگر اون راه رو نرفته بودین و به بن بست نرسیده بودین که اصلن آرزویی در کار نبود تا برآورده بشه
 ما ترکا هر موقع بچه ای زمین می خوره بهش میگیم اشکال نداره بزرگ شدی
پاسخ:
اشکال نداره بزرگ شدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.