عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

سردرد افکار

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ب.ظ


+ من عوض شدم؟

- آره.

قلبم ریخت. نه. تمام وجودم فرو ریخت. من عوض شدم؟ چطور شدم؟ بد شدم؟ خودخواه شدم؟ مغرور شدم؟ از کی؟ از کجا؟ از لحظه ای که اینو بهم گفت تا الان هی دارم فکر می کنم. دیوانه وار خودم را با خودم مقایسه می کنم. ولی با کدام خودم؟ خودِ یک ماه پیشم؟ دو ماه؟ شش ماه؟ افکارم را غربال می کنم. جدیدها را با قدیمی ها مقایسه می کنم. می بینم ضعیف تر شدم. قوی تر شدم. چیزهایی را یاد گرفتم. چیزهایی را فراموش کردم. تاثیرات زندگی. اما نمیدانم کدام یک تغییرم داده. کدام باعث شده نزدیکترین کسی که افکارم را روز و شب با او در میان می گذاشتم به من بگوید عوض شدی. حالا تا یک سال برای من بهانه بیاور که ناخودآگاه است تغییر. که ناگریز است تغییر. من نمیخواهم و نباید تغییر کنم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
رضوان ــ

نظرات  (۳)

خب اگر تغییر در جهت مثبت باشه چه اشکال داره...
پاسخ:
مشکل اینجاست که نمیدونم در جهت مثبت بوده یا منفی! 
با بررسی خودتون، باطنی و ظاهری و یه تحقیق و پرس و جو از اطرافیان میتونید پی ببرید که این عوض شدنه خوب بوده یا بد.
پاسخ:
روشی که میگی عالیه ثریا جان. اما در حال حاضر با کسانی زندگی میکنم که فقط دو ماه میشناسمشون و منو میشناسن. از اونا هم پرسیدم ولی جواب خاصی نگرفتم. خانوادم دور از دسترسن و دوستای نزدیکم هم ازم دورن. فقط خودمم و خودم.
بازم ممنونم ازت...
عوض  شدن خیلی خوبه. انسان باید مدام تغییر کنه  نترس از تغییر. اگه دلت  و فکرت میخواد که روبسوی بهتر شدن بره پس حتما داری در عمل هم آدم بهتری میشی
پاسخ:
درسته...
ممنونم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.