عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

یخبندونای قطبی چشمات

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ


من دختر بهارم. دختر آفتابم. من عاشق تابستون و میوه های خوشبو و شیرینشم. من توی پاییز دلم میگیره. اینکه صبح بیدار شم و ببینم هوا ابریه غمگینم میکنه. من بعضی وقتا که کسی خونه نیست خودمو توی لکه ی آفتابی که وسط اتاق افتاده مچاله میکنم. من از یخ زدن انگشتای دست و پام توی زمستون خوشم نمیاد. من پوشیدن پالتوی ضخیم که شونه هامو به درد میاره رو دوست ندارم. من گرما رو دوست دارم. کویر داغ رو دوست دارم. تابستون رو دوست دارم. انتظار برای بهار رو دوست دارم.


پس اینقدر با سرد بودنت منو به لرزه ننداز...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
رضوان ــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.