عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

ترس

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ


ترس های من چیزهایی هستند که همیشه آن ها را پنهان می کنم. حتی از خودم. اما جایی ست که همه آن ها بیرون می ریزند و مرا دنبال می کنند. آدم روی خواب هایش-کابوس هایش- که اختیاری ندارد و انجا همان موقعیتیست که ترس هایی که توی هزار سوراخ پنهان کرده ام بیرون می ریزند. ترسناک ترین خواب های من مربوط به زلزله و جنگ و گیر افتادن توی اتاقی پر از حشره های غول پیکر است. اما کابوسی که بیشتر از همه تکرار می شود و مرا در خواب به گریه می اندازد خواب او ست. حضورش کارهایش و نگاه هایش توی خوابم کافی ست همه ی رویاهای خوب را فراموش کنم و تمام روزم را با یادآوری این کابوس به خود بلرزم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
رضوان ــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.