عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

عقده هاى بدخیم

|عقده هایی که با نوشتن باز می شوند|

منطقِ شنیدن

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ب.ظ

حرف هایی که خیلی وقت بود باید می زدم، زدم. چیزهایی که سال ها دلم می خواست بداند و من بتوانم بعد از فهمیدن او، بالاخره خودم باشم. مثل یک اعتراف قرار بود سبک شوم. اما این بار که از روی دوش من برداشته شد، او را ناراحت کرد. حالا سنگینی این حرف ها تبدیل شده به یک سکوت طولانی که حال خوبِ جدیدم را که فکر می کردم حالا حالا ها ادامه داشته باشد را از بین برد. کاش آدم ها منطق داشتند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
رضوان ــ

نظرات  (۱)

۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۴ مخلوق خلاق
واقعا ای کاش منطق داشتند....

پستت عالی بود.
مایل بودی دنبالم کن.
بازم میگم عالیه.
دنبال کنندت فعال نیس.لینکت میکنم
خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.